RAKAMAN KEMBARA

Saya baru sahaja kembali dari kembara ke negeri Melaka Bandaraya Bersejarah, menghabiskan 1600 minit menjadi pendengar dan pengamat yang setia. Saya sengaja tidak mahu menulis mengenai kembara ini atas sifat peribadi, namun rakaman dua gambar di bawah mungkin akan lebih bermakna jika dapat dikongsi untuk manfaat semua. Renungkanlah!


(Kain rentang ini saya temui dalam perjalanan balik di Pekan Masjid Tanah)

(Ini ditemui di Pantai Tanjung Bidara - surau pelancong (an)nya ? lebih layak dipanggil tandas!)

Share this article :
 

+ komen + 7 komen

ustazah
19 Disember 2008 8:33 PTG

Salam tuan,adakh tuan akan menghadiri majlis itu..harap dpt maklum perkembangannya..bagaimana harapan saya?

20 Disember 2008 7:30 PG

Sedang tinjau2 lokasi kejadian dari jarak jauh.

SIS
20 Disember 2008 8:50 PG

Salam tuan, saya tertarik dgn perkataan Melayu (Islam)..sebab dah banyak melayu tapi tak Islam.. sama seperti Surau Perlancongan tu..nama je surau tapi berkunci dan peminat setianya adalah monyet ( sebelum ini saya pernah terkilan untuk solat di surau ini )..

mas jani
20 Disember 2008 10:44 PG

syabas..kepekaan tuan..harap teruskan..ustazah dah tobat kot..

alipower
20 Disember 2008 7:06 PTG

isu tuan sama power ngan gambar yg tuan pilih menghiasi tulisan..saya kira tuan pembaca orgnya..idup kaki sakat..!

anip
22 Disember 2008 4:55 PTG

adakah tuan mnghadiri majlis ini..harap ada mklumbalas..

md kassim
22 Disember 2008 9:38 PTG

melayu jd pendatang dibumi sendiri.pemimpin melayu patut ambil iktibar..

Catat Ulasan
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. kaki sakat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger